marți, 15 noiembrie 2016

Zece

Dragă Lara,

Îmi amintesc că aveam cam 15 ani când ascultam și tot ascultam cântecul ăsta care îți place ție astăzi atât de mult. Pe vremea aia google nu era încă un verb și nici nu aveam încă obișnuința de a căuta lucruri pe internet imediat cum în minte îmi răsărea o întrebare.
Așa că, vrând să îi înțeleg mai bine versurile, am tot dat play și rewind la casetă până am reușit să le prind cu creionul, cuvânt după cuvânt, tot sensul.

You are young and life is long and there is time to kill today.
And then one day you find ten years have got behind you...


Au trecut de atunci mai bine de 20 de ani, iar pe ultimii zece i-am petrecut împreună. Într-o clipă...

Îți doresc să te bucuri de tot timpul care va veni peste tine, să-l folosești cum știi tu mai bine și să te uiți mereu înapoi cu zâmbetul pe buze. La mulți ani!

Mama

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...