marți, 25 august 2009

Concediu

... e cel mai nou cuvânt pe care l-am învățat. Și am aflat despre el că e ceva plăcut, pentru care mergi mult cu mașina și pare că nu mai ajungi la el. Dar, odată încheiată călătoria... ce bucurie! Păcat că nu ține tot anul... Amintirile, mai jos:

pregătiri pentru scufundări













dar întâi cu degetele în apă














apoi cu bărcuța mea













și colacul și aripioarele


















plici plici



















cârma nu-i de mine









și mi-e frică de piratul hook














costumul de baie















rochiile de plajă







rochia de frig





și rochia de seară





ca să mă danseze tata bine














pălăria de soare









pe faleză




șezlongul meu





mașina mea



















tractorul meu








happy family

















happy family plus unu



Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...