marți, 24 noiembrie 2009

A fost ziua mea!!!

Deși de la o vreme îmi place să păcălesc lumea cum că aș avea cinci ani, de data asta a trebuit să recunosc că am împlinit doar 3. Bineînțeles, prilej de mare petrecere. Ne-am jucat, ne-am deghizat, apoi eu am suflat în lumânările de pe cele două torturi și am câștigat și întrecerea "cine mănâncă cel mai repede cele mai multe felii". Vă mulțumesc tuturor celor care ați fost acolo. Vă mai aștept și la anu', dar mi-au zis mama cu tata să vă zic să veniți fără cadouri, că cică nu mai am loc în cameră de ele... Dar voi să nu-i credeți!

PS: Până atunci însă, vă aștept și pe la mine să ne jucăm împreună cu toate minunățiile pe care le-am primit!








2 comentarii:

Bogdan Dumitru spunea...

La Multi Ani, Lara!
Sa va traiasca fetita, mami si tati.
Se vede ca e fericita.

Lara spunea...

multumesc pentru urari.
la anul te astept si pe tine :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...