luni, 16 mai 2011

Castelani de weekend

Am aflat anul trecut de un loc de joacă minunat - castelul din Parcul Izvor. Clasicele jocuri din mai toate parcurile renovate de copii sunt puse aici între pereții unui castel și totul capată astfel un farmec aparte. Singurul minus este că parcul, relativ nou, are doar copaci tineri, care nu reușesc să țină suficientă umbră. Așa că, pe perioada unui an propice statului îndelung afară, zilele lui sunt destul de numărate. Dar duminica asta temperatura a fost numai bună. Ne-am amuzat cu toată familia la jocurile pentru copii și la aparatele de gimnastică pentru adulți, am stat la umbra castelului și am mâncat struguri, ba chiar am aplecat iarba din preajmă, pentru un picnic imaginar. Și am făcut și poză-portret să ne amintim peste timp cum arăta Lara la fix 4 ani și jumătate.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...