sâmbătă, 5 decembrie 2015

Un grup de magicieni

De două nopți se culcă în sufragerie, că poate-poate îl surprinde pe Moș Nicolae când vine să ia scrisorile pentru Moș Crăciun și lasă ceva drăguț la schimb...
În seara asta, cam cu o oră mai târziu decât adoarme de obicei, îmi zice:

- Nu mai pot. Rămâi tu?
- Mai rămân, dar nici eu nu știu cât o să rezist.
- Bine, dar crezi că are cheie?
- Nu știu ce să zic. Îți dai seama câte chei ar trebui să aibă la el?
- Păi, eu m-am gândit că sunt mai mulți, poate că șapte.
- De ce tocmai șapte?
- Câte unul pentru fiecare continent. Deși, poate că în Antarctica nu e nevoie.
- Și totuși, chiar dacă e câte unul pe fiecare continent, de câte chei crezi că ar avea nevoie?
- Hmm... miliarde. Ai dreptate, n-are cum.
- Și atunci?
- Poate că are un băț din ăla ca hoții, care se potrivește la mai multe uși.
- Haide măi, chiar crezi că Moșu' acționează ca un hoț?
- Eu m-am gândit mai demult că, de fapt, e un grup de magicieni care face totul...

Măi Lara, cred că ai mare dreptate. Nici anul ăsta nu te pot dezamăgi.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...