joi, 19 martie 2020

Rubik în vremuri de stat acasă


Când eram copil, mai vedeam când și când câte un cub rubik prin diverse vizite în care mergeam, dar nu am avut niciodată cubul meu.
Mai târziu, când au început să fie accesibile, nu am știut că trebuie să înveți pur și simplu o serie de mișcări pentru a-l putea rezolva.
M-am uitat fascinată la filmulețe cu asiatici care îl pot face în doar câteva secunde și tot nu am înțeles că nu e nimic magic acolo...
Abia cu ajutorul Larei am învățat care sunt pașii pe care trebuie să îi parcurgi pentru a putea avea toate culorile în ordine. Iar de acolo... încă șase mutări pentru a ajunge la rezultatul din poză. Activitatea perfectă pentru statul în casă cu săptămânile.

Un comentariu:

lacra92 spunea...

❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...