luni, 28 februarie 2011

Atelier de mărțișoare

Nici nouă nu ne mai plăceau de ceva vreme mărțișoarele de la tarabe. Dar pentru că în familia noastră ziua de 1 martie e una mai specială, ne-am gândit să nu abandonăm sărbătoarea asta doar pentru atâta lucru. Anul trecut am găsit la târgul de la Muzeul Țăranului Român unele foarte frumoase și ne-am mai fi dus și anul acesta, doar că am avut un weekend aglomerat și parcă nici nu era locul potrivit de mers cu Sânziana. Așa că am făcut un atelier de mărțișoare la noi acasă: câteva coli de carton colorat, o foarfecă cu model, un aparat de găurit hârtia (niciodată n-am știut cum se numește), abțibilduri și șnururi alb-roșii. Ne-am mai gândit noi și la alte modele, mai elaborate, dar am vrut totuși să le facem împreună cu Lara. Acum avem o dilemă: anul viitor mergem iar la muzeu sau le facem la noi acasă?

2 comentarii:

per fo ra to ru' din sevilia spunea...

perforator

Mama spunea...

hahaha... mulțumesc! o să încerc să țin minte!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...