luni, 5 septembrie 2011

De ce mi-a plăcut de Negruța


Ea e Negruța și are 6 ani. Atunci când nu plimbă copiii câte zece minute contra sumei de 15 lei, Negruța își îngrijește mânzul. Este working mom, cum ar veni. Cu toate astea, mânzul ei e alăptat natural. Pentru că în lumea poneilor alăptatul e încă ceva natural. Am văzut-o când își hrănea puiul și i-am atras atenția și Larei, dar am preferat să nu o fotografiem în acele momente, ca să nu o deranjăm.
Pentru cei care cred că sunt prea insistentă pe subiectul alăptat (atât aici, cât și pe blogul Sânzianei), reiau datele pe care le-am văzut în săptămâna mondială a alăptării - doar 12,6% dintre bebelușii din România au parte de alăptare exclusivă. Asociația Mame pentru Mame susține că următoarea cea mai mică rată de copii alăptați exclusiv din Europa este de 53%, în Irlanda.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...