duminică, 27 iulie 2014

În tabară

Și-a pus singură de îmbrăcat în bagaj și s-a încălțat cu ghetele noi de cățărat. Eu i-am adăugat aparatul de fotografiat și câte 5 lei de cheltuială pentru fiecare zi. Și-a ales o carte mică și subțire și un joc pentru doi până la patru jucători.
Am vrut să-i fac o poză cu rucsacul mai mare decât spatele ei. Mi-a zis că nu îi place să stea la poză. Am mai încercat și când s-a urcat în microbuz, să își amintească peste timp că a stat la geam, lângă Diana. Mi-a spus să plec acasă, că ne vedem peste o săptămână.
Pe Sânziana a pupat-o și i-a zis simplu: "Când o să fii mai mare, o să te iau și pe tine în tabără". Iar nouă ne-a spus că precis o să ne distrăm bine fără ea.
Noi, în schimb, de pe trotuar, am început numărătoarea inversă: 7, 6, 5...

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...