miercuri, 17 septembrie 2014

Fericirile noastre

Asaltată din toate direcțiile de moda realizării unui bilanț zilnic pozitiv, m-am gândit să-i propun Larei acest mic exercițiu. Eram la mare timp de o săptămână, petreceam multe ore în aer liber, în afara mediului nostru obișnuit, așa că n-ar fi trebuit să fie prea greu să găsim în fiecare zi trei întâmplări care să ne fi bucurat.
Deși eu i-am sugerat doar ca fiecare dintre noi să enumere cele trei evenimente, ea a dus provocarea mai departe: trei momente petrecute împreună cu tine și care m-au bucurat. A încercat chiar să îmi propună să găsim și trei lucruri care nu ne-au plăcut, însă i-am zis că, deși sunt dispusă să o ascult, eu nu vreau să le spun și pe acestea. Caut doar prilejurile de fericire. I-a plăcut și a renunțat rapid la critică.
Vreme de câteva zile ne-am șușotit seara, la culcare, ce ne-a bucurat peste zi. A fost un bun prilej de apropiere și un exercițiu de comunicare. Noi două și atât.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...