duminică, 28 septembrie 2014

Vârsta descoperirilor

Am ales într-o doară câteva activități la care să merg cu Lara în săptămâna festivalului științelor - Bucharest Science Festival. Nu am mai găsit locuri chiar la toate atelierele care mă gândisem că ar putea-o atrage și am fost cu inima ușor îndoită să construim o roată hidraulică, să aflăm mai multe despre ce fac inginerii constructori, cum să te orientezi cu busola și cum să aprinzi focul fără chibrituri.
A fost însă prima dată când, la finalul unei activități, m-a întrebat plină de entuziasm când mai venim. Și când, ajunsă acasă, a continuat să povestească, să întrebe, să se joace cu ce reușise să facă la ateliere.
M-aș bucura să avem astfel de evenimente periodic, pentru că mi-a fost clar după zilele acestea că a venit momentul la care își dorește să înțeleagă cât mai multe despre ceea ce ne înconjoară. Pe site-ul Orășelului cunoașterii, care a găzduit o parte dintre evenimentele din această săptămână, e scris: Reținem 20% din ceea ce vedem, 30% din ceea ce auzim și 80% din ceea ce experimentăm. Nu știu cine e autorul, dar dacă auziți de ceva experimente prin oraș să ne trageți și pe noi de mânecă.
Mai jos, primul pod construit de Lara:



Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...