duminică, 15 noiembrie 2020

14 și o serie de mistere

"Semeață" este, cel mai probabil, un cuvânt inventat pentru tine. Vitează și înțeleaptă precum Winnetou, inteligentă și plină de inexplicabil ca Sherlock Holmes, pasională și arogantă ca Dr. House... Ai împrumutat câte puțin de la fiecare dintre eroii pe care ți i-ai făcut în ultima perioadă. Deși, având în vedere că mereu spui că ți-ar fi plăcut să trăiești în alte vremuri, ar putea fi la fel de bine și invers - creatorii lor să se fi inspirat din personalitatea ta atunci când și-au imaginat personajele care le-au adus faima.


La rândul meu, sunt un autor surprins de dimensiunea pe care a luat-o creația sa - te privesc de la un pas distanță și mă minunez cât de mult ai construit singură peste ceea ce am făcut eu, acum 14 ani.

Te-ai autoproclamat ca fiind "perfectă". Din poziția de țintă preferată, Sânziana zice că nu ești chiar așa... Și eu cred că nu ești încă desăvârșită - pentru că te mai așteaptă multe zile care te vor pune în fața a noi și noi mistere și care vor continua să te modeleze. Ce mă bucură, însă, este că pare că ai deja toate instrumentele necesare să le rezolvi.

Așa că astăzi îți doresc ca etapa aceasta în care ai început să-ți construiești planul vieții să fie plină de modele care să te inspire să faci alegeri înțelepte, de enigme cu sens și de răspunsuri folositoare.

La mulți ani! 

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...