marți, 15 noiembrie 2022

16

Dragă Lara,

Ți-am amintit zilele trecute că la un moment dat voiai să scrii o carte de parenting, bazată pe dubla ta experiență de soră mai mare. Și mi-ai răspuns că e o carte necesară, pentru că nicăieri în cărțile de parenting pe care le-ai văzut nu apare și perspectiva copilului. N-am putut decât să aprob și să mă minunez în sinea mea de ce nu s-au gândit și alții la așa ceva.

M-aș bucura mult să am ocazia să îți citesc cartea - indiferent de tema și perspectiva pe care le vei alege. Sunt sigură că voi învăța multe alte lucruri la care nici nu mă gândisem înainte, așa cum mi se întâmplă de fapt cam în fiecare conversație pe care o avem de 16 ani încoace...

La mulți ani! Să ai mereu planuri mari și cu sens și să găsești calea pentru a ți le împlini!

Mama

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...